Udir kritiserer Oslo kommune sine utsegn om nivådifferensiering

av aneaarre

Etter at Utdanningsdirektoratet oppheva Fylkesmannen i Oslo og Akershus sitt vedtak om pålegg om å endre praksisen med meistringsgrupper på Kastellet skole, kunne ein gjennom media få inntrykk av at skulepolitisk leiing i Oslo tolka Udir sitt vedtak som at det no er fritt fram for nivådifferensiering i skulen. Dette inntrykket har også Udir fått, noko dei tilsynelatande er mindre nøgde med. Direktoratet har difor sendt følgjande presisering til Oslo kommune:

kastellet oppfølgning

Klikk på biletet for å gjere det større. Brevet som heilskap finn du her: Oppfølging av sak vedrørende Kastellet skole.

Det er verd å merke seg kva Udir seier at konklusjonen deira i Kastellet-saken er basert på, og eg meiner no å ha fått tydeleg svar på eit spørsmål eg har stilt før: Kva er det eigentleg Udir har gjort ei vurdering av i denne saka, «papir eller praksis?» Her er altså svaret papir: kva skulen og kommunen seier at praksis er. Det neste spørsmålet vert sjølvsagt: Burde vi ikkje heller sjå på korleis elevane (og deira føresette) til sjuande og sist opplever denne praksisen? For, som sagt tidlegare: Eg ville ikkje blitt veldig overraska om ordningane med meistringsgrupper rundt om i landet ser litt annleis ut for byråkratar på papiret enn dei vert opplevd av elevane våre i røynda.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Rektors refleksjoner

– et profesjonsnært tenkerom

Støtt dr Lipkins forskning! http://www.microbediscovery.org/

Hvis du ser etter noe spesielt på denne siden, kan du søke på siden med eple+F eller ctrl+F

FredagsKilden

– et profesjonsnært tenkerom

Norsklærer med digitalt grensesnitt

– et profesjonsnært tenkerom

Skolestua

– et profesjonsnært tenkerom

Mattelærer'n

– et profesjonsnært tenkerom

Skoleprat med Hanne Sand

Sterke meninger om norsk skole

Sparringmamma

– et profesjonsnært tenkerom

Meldingsboka

Blogg om skole, barnehage og utdanning. Og Utdanningsforbundet.

Mindblog | Roger Steinbakk

– et profesjonsnært tenkerom

Barnehagske betraktninger

– et profesjonsnært tenkerom

Kjetil - about maths

- didactics and digital solutions in maths

dalstroka-innafor.net

skribleri frå Hr. Sinnes

8c - 10c

Blogging fra Hinna skole

Lektor Thues tavle

– et profesjonsnært tenkerom

Eva 2.0

Brenner for digital kompetanse og god læring

LPU

– et profesjonsnært tenkerom

LIV MARIE SCHOUs ARENA

– et profesjonsnært tenkerom

Krumelurebloggen

En lærerblogg om barn med stort læringspotensial (evnerike barn).

Dysleksidama

– et profesjonsnært tenkerom

Knut Michelsens blogg

– et profesjonsnært tenkerom

Best praksis

– et profesjonsnært tenkerom

Lærerrommet

– et profesjonsnært tenkerom

Ut av uføre(t)

– et profesjonsnært tenkerom

%d bloggere like this: