Lærerråd på NRK Ytring; og kva kompetansar har eigentleg ein lærar?

av Lærerråd

Tre av rådsmedlemma i Lærerråd, Ida, Eivind og Ane, har denne veka skrive ein kronikk saman for NRK Ytring.

Medan vi sat og skreiv på dette, dukka det opp ei utfordring. Vi ville peike på kor kompleks og samansett kompetansane til ein lærar er, for å understreke kor vanskeleg ei lærargjerning er å vurdere, og kor ueigna ein nettstad som Min lærer er til dette føremålet. Å hoste opp ei klar og konsis skildring av vår eigen profesjon, burde kanskje vere ei smal sak; dette viste seg derimot å bli gjenstand for ein god del engasjert debatt, og vart det vanskelegaste punktet i heile kronikken.

Vårt val vart kanskje ikkje det beste; og vi, som har følgt til dømes utarbeidinga av nye rammeplanar for 8–13-utdanningane, eller utviklinga og endringane til det faglege innhaldet i dei utdanningane vi sjølve har gått på, veit at andre slit med dette òg.

Uansett: Det vi eigentleg ønska å seie, var vel noko slikt som dette:

Vi vil òg nytte høvet til å understreke følgjande: Denne kronikken er ikkje berre vår, våre argument, våre tankar ikkje våre aleine. Etter nærare ein månad med heftig lærarvurderingsdebatt på Twitter, Facebook og bloggar, etter lesing av og refleksjon over andre sine innspel i andre medium, vart kronikken vår til. Takk til alle som har bidratt til å lufte tankar!

Dette meiner vi også viser den positive sida ved nettdebatt, og står i tydleg kontrast til dei meir negative sidene som vi har fått sett nokre stygge glimt av på minlærer.no.

Til slutt vil vi vise til noko som etter vår meining er eit særs godt alternativ til minlærer.no: Rettleiaren for undervisingsvurdering utarbeidd av Utdanningsdirektoratet, Utdanningsforbundet, Elevorganisasjonen og KS. Denne er dialogbasert, tek omsyn til elevane sine innspel i ein setting der læraren set rammene, og har som prinsipp at vurdering skal vere direkte relatert til opplæringa.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Rektors refleksjoner

– et profesjonsnært tenkerom

Støtt dr Lipkins forskning! http://www.microbediscovery.org/

Hvis du ser etter noe spesielt på denne siden, kan du søke på siden med eple+F eller ctrl+F

FredagsKilden

– et profesjonsnært tenkerom

Norsklærer med digitalt grensesnitt

– et profesjonsnært tenkerom

Skolestua

– et profesjonsnært tenkerom

Mattelærer'n

– et profesjonsnært tenkerom

Skoleprat med Hanne Sand

Sterke meninger om norsk skole

Sparringmamma

– et profesjonsnært tenkerom

Meldingsboka

Blogg om skole, barnehage og utdanning. Og Utdanningsforbundet.

Mindblog | Roger Steinbakk

– et profesjonsnært tenkerom

Barnehagske betraktninger

– et profesjonsnært tenkerom

Kjetil - about maths

- didactics and digital solutions in maths

dalstroka-innafor.net

skribleri frå Hr. Sinnes

8c - 10c

Blogging fra Hinna skole

Lektor Thues tavle

– et profesjonsnært tenkerom

Eva 2.0

Brenner for digital kompetanse og god læring

LPU

– et profesjonsnært tenkerom

LIV MARIE SCHOUs ARENA

– et profesjonsnært tenkerom

Krumelurebloggen

En lærerblogg om barn med stort læringspotensial (evnerike barn).

Dysleksidama

– et profesjonsnært tenkerom

Knut Michelsens blogg

– et profesjonsnært tenkerom

Best praksis

– et profesjonsnært tenkerom

Lærerrommet

– et profesjonsnært tenkerom

Ut av uføre(t)

– et profesjonsnært tenkerom

%d bloggers like this: